Στις 21 Αυγούστου, το Ερευνητικό Κέντρο Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Κίνας έκανε γνωστά δεδομένα του πρώτου εξαμήνου του 2012, στα οποία φαίνεται ότι αυξάνονται χρόνο με το χρόνο οι αγορές ειδών πολυτέλειας στο διαδίκτυο με αποτέλεσμα το 2012 να έχουν φτάσει στα 13.5 δισεκατομμύρια, δηλαδή να είναι 5πλάσιες σε σύγκριση με το 2009.
Ο αναπληρωτής αναλυτής Τζόου Σιανγκ θεωρεί ότι πουλώντας τα προϊόντα και προσφέροντας υπηρεσίες άμεσα (επιχείριση προς πελάτη), αποτελεί την κύρια κατεύθυνση ανάπτυξης στη μελλοντική αγορά και στις πωλήσεις ειδών πολυτέλειας μέσω διαδικτύου και ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο με ευρεία προοπτική.
Στο μέλλον, θα αυξηθούν οι μάρκες χαμηλότερου επιπέδου. Οι καταναλωτές θα έχουν πιο πολλές επιλογές στα είδη και στις μάρκες πολυτέλειας και θα γίνουν πιο απαιτητικοί. Αναμένεται ότι οι πωλήσεις θα φτάσουν στα 23.76 δισεκατομμύρια γιουάν το 2013.
Με την αύξηση του πληθυσμού θα αυξηθεί και η αγορά ειδών πολυτέλειας. Υπολογίζεται μια σταθερή αύξηση του 40% το χρόνο. Η Κίνα θα γίνει η πρώτη καταναλωτική αγορά ειδών πολυτέλειας του κόσμου.
(πηγή http://greek.cri.cn 22-8-2012)