Ren Hang: Τα γυμνά (ΙΙ)

Ο Ren Hang (任航) γεννήθηκε στο Changchun, επαρχία Jilin, το 1987. Αυτοκτόνησε το 2017 σε ηλικία 29 χρονών, στο Πεκίνο. Έπασχε απο κατάθλιψη. Ασχολήθηκε με τη φωτογραφία και την ποίηση. Υπήρξε ένας φωογράφος που εστιάζε στο πεδίο του ερωτισμού και εξαιτίας αυτης της επιλογής του αντιμετώπισε προβλήματα με την λογοκρίσια. Το έργο του χαρακτηρίζεται απο ωμότητα και ερωτική διάθεση και λυρισμό.

The Chinese Photobook: Εικόνες της Κίνας

Η έκθεση The Chinese Photobook, παρουσιάστηκε το 2015 εκτός του Πεκίνου (στο Ullens Center for Contemporary Art) και στο δυτικό κόσμο (Λονδίνο κ.λπ.). Η έκθεση καταγράφει την ιστορία και την ανάπτυξη των εικονογραφημένων βιβλίων και περιοδικών (photobook) της Κίνας τα τελευταία 150 χρόνια.
Την έκθεση επιμελήθηκαν ο βρετανός φωτογράφος και συλλέκτης  Martin Parr και το ολλανδικό  φωτογραφικό δίδυμο WassinkLundgren (που το αποτελούν οι Thijs groot Wassink και Ruben Lundgren), στους οποίους ανήκει και η συλλογή.

Sergey Melnitchenko: Behind the Scenes

Φωτογραφίες του Ουκρανού Sergey Melnitchenko (1991) που καταγράφουν τα άδυτα ενός μπαρ στην Κίνα. Ο φωτογράφος υπήρξε χορευτής που εργάστηκε σε ένα ανώνυμο κινεζικό κλαμπ. Δηλώνει ο Melnitchenko, «η αόρατη πλευρά του κλαμπ, η ατμόσφαιρα, ένα μέρος αυτού που έγινα. Πίσω από τις σκηνές, υπάρχει περισσότερο μπουρλέσκ από ό, τι στη σκηνή, η συγκέντρωση των σεξουαλικών υγρών είναι πιο ισχυρή από το οξυγόνο. Δεν υπάρχει το ψέμα, δεν είναι μια σκηνή. Είναι η καθημερινή τους ζωή, η ζωή μας, η ζωή μου».

Ren Hang: Τα γυμνά

Ο Ren Hang (任航) είναι ποιητής και φωτογράφος. Γεννήθηκε στο Chang Chun, της επαρχίας Jilin στη βόρεια ανατολική Κίνα, το 1987. Ζει στο Πεκίνο.
Οι φωτογραφίες του χαρακτηρίζονται από την έντονη παρουσία του γυμνού, ωμή σεξουαλικότητα, προκλητικό ύφος και έντονο λυρισμό.
Είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στο εξωτερικό.

Wu Xiaohai: Ζωγραφική με κάρβουνο

Ο Wu Xiaohai (吴啸海) γεννήθηκε το 1972 στην επαρχία Hunan. Αποφοίτησε από την Central Academy of Fine Arts (CAFA) του Πεκίνου.
Σύμφωνα μ' έναν τεχνοκριτικό: "Ο Wu Xiaohai δημιουργεί μεγάλα σχέδια με κάρβουνο που χαρακτηρίζονται από μια νοσταλγική, αποχαιρετιστήρια αύρα.Σχεδόν πάντα έχουν μια αρσενική και θηλυκή φιγούρα- που συνήθως είναι παιδιά. Αυτοί οι μοναχικοί πρωταγωνιστές παίζουν οικεία δράματα με φόντο σχεδιασμένα με επιμέλεια ονειρικά σκηνικά."

Ma Hongjie: Οι οικογένειες και τα υπάρχοντά τους

Ο φωτογράφος Ma Hongjie (马宏杰) γεννήθηκε το 1963, στο Luoyang, της επαρχίας Henan. Ανήκει στην εθνικότητα των Hui. Αποφοίτησε από το τμήμα φωτογραφίας, στο Πανεπιστήμιο του Wuhan, στην ανατολική Κίνα. Εργάστηκε σε εφημερίδες και περιοδικά.
Τα τελευταία 11 χρόνια περιπλανήθηκε στο εσωτερικό της Κίνας καταγράφοντας διάφορες οικογένειες, στα σπίτια τους, μ' όλα τα υπάρχοντά τους.
Η έκδοση The Family Belongings of Chinese People (中国人的家当) στα κινέζικα και τα αγγλικά, παρουσιάζει τις φωτογραφίες αυτές .

Η Κίνα στον καθρέφτη: Μια έκθεση

Η έκθεση με τίτλο China: Through the Looking Glass (Η Κίνα στον καθρέφτη) στο The Metropolitan Museum of Art της Νέας Υόρκης, το καλοκαίρι του 2015, εστίασε στην επίδραση της κινεζικής αισθητικής στη δυτική μόδα, και στο πώς η Κίνα έχει πυροδοτήσει την φαντασίατων σχεδιαστών της Δυσης εδώ και αιώνες.
Από την πρώτη περίοδο της ευρωπαϊκής επαφής με την Κίνα, το 16ο αιώνα, η Δύση έχει μαγευτεί από τα αινιγματικά αντικείμενα και τις εικόνες από την Ανατολή. Η Κίνα υπήρξε έμπνευση για τους σχεδιαστές μόδας από τον Paul Poiret μέχρι τον Yves Saint Laurent: για όλους αυτούς η μόδα που δημιουργήσαν υπήρξε εμποτισμένη με ρομαντισμό, νοσταλγία, και προσποίηση. Μέσα από τον καθρέφτη της μόδας, σχεδιαστές συνενώσαν διαφορετικές υφολογικές αναφορές σε μια μίμηση της κινεζικής αισθητικής και της πολιτιστικής παράδοσης.

Εγχειρίδιο ζωγραφικής και καλλιγραφίας: Οι σελίδες του

Η έκδοση Εγχειρίδιο ζωγραφικής και καλλιγραφίας (《十竹斋书画谱》 / Shí zhú zhāi shūhuà pǔ) δημιουργήθηκε το 1633 από το "Στούντιο των 10 μπαμπού" (《十竹斋》 / Shí zhú zhāi)  στην Nanjing. Περιλαμβάνει 138 πίνακες και σκίτσα με τα κείμενα από πενήντα διαφορετικούς καλλιτέχνες και καλλιγράφους της εποχής. Είναι το πρώτο κινέζικο βιβλίο που τυπώθηκε με την τεχνική της πολύχρωμης ξυλογραφίας γνωστής ως Douban, μια τεχνική εφευρέθηκε και τελειοποιήθηκε από τον Hu Zhengyan 胡正 言 (1584 -1674).
Η έκδοση βρίσκεται στη βιβλιοθήκη του University of Cambridge. Ο Charles Aylmer, του τμήματος Κινεζικής του Πανεπιστημίου δήλωνει ότι αυτό είναι "το πρώτο και καλύτερο παράδειγμα εκτύπωσης πολλαπλών χρωμάτων οπουδήποτε στον κόσμο".

Τα άλογα του Xú Bēihóng

Ο Xú Bēihóng ( 徐悲鴻) γεννήθηκε το 1895 στο Yixing της επαρχίας Jiangsu και πέθανε το 1953. Σπούδασε στη Γαλλία -στην Académie Julian και την École Nationale Supérieure des Beaux-Arts-, και τη Γερμανία.
Ήταν κυρίως γνωστός για τους πίνακες με άλογα. Θεωρείται από τους πρώτους Κινέζους καλλιτέχνες που συνδύασαν την παραδοσιακή ζωγραφική με μελάνι με τη δυτική προοπτική ή με άλλους δυτικούς τρόπους σύνθεσης.
Επηρέασε την κινέζικη ζωγραφική του 20ου αιώνα περισσότερο από κάθε άλλο κινέζο ζωγράφο.